Patricia neemt je mee

Ga met me mee en neem een kijkje in mijn leven.

BLOG: vast en flexibel

op 13/02/2014

In mijn blog van afgelopen weekend beschreef ik al dat ik enkele veranderingen door wil voeren op mijn blog. Een daarvan was een nieuwe uitstraling. Ik ben nog niet helemaal tevreden, maar aangezien ik momenteel een gratis account gebruik heb ik niet heel veel mogelijkheden om de lay-out aan te passen. Daarom zou ik heel graag in de toekomst een eigen domein hebben, maar voorlopig houd ik het hier maar even bij. Moet ik het maar doen met wat ik heb.

Na ruim 2 jaar zo nu en dan schrijven, wil ik nu toch dagelijks een blog schrijven. Voor jou als lezer duidelijk, want je kunt iedere dag wat verwachten en ik houd voor mezelf een ritme erin. Maar waar ga ik over schrijven? Niet over één vast thema. Ik wil mijn blog afwisselend houden. Open voor verschillende mensen. En niet voor één doelgroep. Daarom heb ik bedacht dat ik iedere week over een paar vaste onderwerpen ga schrijven en verder over wat er in me op komt of wat ik kwijt wil. Vaste dingen gaan dan zijn:

Een toekomstig vast onderwerp waar ik één dag per week over zal bloggen is Mama belevenissen.

Daarnaast blijven er dan natuurlijk nog genoeg onderwerpen over waar ik zo nu en dan over ga bloggen. Overigens krijgen de vaste onderwerpen geen vaste dag waarop ik daarover ga schrijven. Ze komen enkel iedere week terug. Mijn blogtitels hebben daardoor ook een kleine verandering. Ik begin de titel met het onderwerp waar het over gaat en achter de dubbele punt zal ik dan de titel noemen.

photo

Waar mogelijk zal ik de komende tijd misschien nog wat meer veranderingen doorvoeren op mijn blog, maar daar komen jullie vanzelf achter. Of het valt op, of ik vind dat ik er een blog aan moet wijden. Maar verandering zal er wel zijn stap voor stap.


4 responses to “BLOG: vast en flexibel

  1. Roos schreef:

    Ik ben benieuwd! Succes met het doorvoeren van alle veranderingen 😀

  2. Jammer dat je met een gratis account lang niet alles zelf naar je eigen zin aan kunt passen hè? Ik loop daar zelf helaas ook regelmatig tegen aan. Ik ben in ieder geval benieuwd naar alle veranderingen die nog op stapel staan. Succes ermee!

Plaats een reactie