Patricia neemt je mee

Ga met me mee en neem een kijkje in mijn leven.

Evy les 1

op 09/09/2012

Zo les 1 zit erop. Ik moet zeggen dat ik wel blij ben dat ik het heb gedaan. Maar helemaal geweldig ging het nog niet.
De les zag er als volgt uit:

1 minuut joggen
1 minuut wandelen
1 minuut joggen
1 minuut wandelen
2 minuten joggen
2 minuten wandelen
2 minuten joggen
2 minuten wandelen
3 minuten joggen
3 minuten wandelen

De eerste minuten gingen nog wel, maar vooral bij de tweede keer twee minuten joggen moest ik even wat extra wandelen omdat ik het niet vol hield. Ook bij de drie minuten heb ik een stukje gelopen in plaats van te joggen.

Het programma is zo opgebouwd dat je om de dag loopt. Een les die niet zo geweldig ging, kan je uiteraard altijd weer opnieuw doen. Dus dinsdag doe ik les 1 nogmaals. En dan gaat het vast beter dan vandaag.

2 responses to “Evy les 1

  1. […] Coach. Dit is een initiatief van de Nederlandse Atletiek Unie. Het werkt eigenlijk hetzelfde als de Start to Run lessen van Evy. Het grootste verschil is natuurlijk de persoon die de lessen inspreekt, niet Evy […]

  2. […] alleen maar met die lessen bezig was. Het berichtje wat ik schreef over mijn eerste les vind je hier.  Echt puur een schema en een heel klein beetje mijn ervaring dus […]

Geef een reactie

