Patricia neemt je mee

Ga met me mee en neem een kijkje in mijn leven.

Les 1 voor de 4e maal.

op 17/09/2012

Vanmorgen ben ik weer gaan lopen. Wederom les 1, maar nu weer op mijn “eigen” route. En ik moet zeggen dat het eigenlijk best goed ging. Ik heb de les nog niet helemaal uitgelopen, maar de eerste 2 losse minuten en beide keren 2 minuten wel. Nu alleen de 3 minuten nog. Die heb ik voor de helft gelopen vandaag. Dus ik hoop dat ik die woensdag wel uit kan lopen.

En dan nog één keer les 1 helemaal met wat meer lucht over waarschijnlijk en dan ga ik door naar les 2. Maar ik kan nu wel merken dat er wel langzaam verbetering in zit gelukkig.

One response to “Les 1 voor de 4e maal.

  1. Julie schreef:

    Hoi Patricia, net je blog ontdekt. Wat leuk dat je bent beginnen hardlopen. Als je het start to run schema mooi volgt zal het in geen tijd heel erg vlot beginnen gaan. Ik wens je alvast heel erg veel succes en zal hier af en toe eens komen kijken hoe het met je gaat. Sportieve groetjes, Julie

Geef een reactie

