Patricia neemt je mee

Ga met me mee en neem een kijkje in mijn leven.

Yes yes yes!

op 23/09/2012

Zo, een beetje later dan dat de bedoeling eigenlijk was, maar ik zit nu even snel op een laptop. En dat typt toch even makkelijker dan op mijn telefoon.

Afgelopen vrijdag zijn wij op familieweekend gegaan naar Flevoland. Daar hebben mijn vrouw en ik ’s avonds nog een keer les 1 van Evy gelopen. En… deze keer heb ik hem gehaald!

Mijn doorzettingsvermogen heeft mij zover gebracht, want eerlijk gezegd had ik er een hard hoofd in dat het me zou gaan lukken. Maar je ziet… de aanhouder wint.

2 responses to “Yes yes yes!

  1. […] het doordat ik een ander rondje loop dan normaal? (Maar waarom loop ik in Assen, Harderwijk en Stadtkyll dan wel mijn les […]

  2. […] van Evy al eerder en dus kon ik al eerder starten, om vervolgens tijdens het familieweekend les 1 van Evy voor de eerste keer uit te lopen. Daarna zouden nog een aantal lessen volgen en een aantal […]

Geef een reactie

