Patricia neemt je mee

Ga met me mee en neem een kijkje in mijn leven.

Wat vragen over hardlopen

op 03/10/2012

Zo. Ik ben nou al een tijdje bezig met lopen en er zijn toch een paar dingen die steeds in me opkomen. Dus dacht ik, ik schrijf een blogje met mijn vragen. Ook gelijk om jullie als lezers een klein beetje te leren kennen, want dat vind ik stiekem toch ook wel leuk.

Vandaag overigens een beetje alternatief gelopen. Omdat het water hier momenteel echt met bakken uit de hemel komt zetten, zijn we binnen gebleven. Nou hebben ij geen hele grote serre, maar op zich hebben we daar wel zoveel ruimte dat we een beetje kunnen bewegen. Uiteraard “loopt” dat heel anders dan buiten, maar toch. Ik heb me wel aan de les van evy gehouden en gelopen als ik moest lopen en gewandeld als ik moest wandelen. En ik heb het volgehouden. Maar meer omdat ik zoiets had van je moet doorzetten dan dat ik het leuk vond. Laat me dan maar lekker buiten lopen. Maar goed, dit brengt mij op mijn vragen.

  • Lopen jullie op vaste dagen? Of lopen jullie wanneer het je uitkomt?
  • Wat doen jullie als het regent? Toch lopen, of wacht je tot een droog moment?
  • Wanneer zijn jullie begonnen met lopen?
  • Waarom ben je begonnen met lopen?
  • Doe je ook mee aan wedstrijden?

Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden 😀

2 responses to “Wat vragen over hardlopen

  1. Julie Mestdagh schreef:

    Hoi Patricia,
    – ik loop wanneer het me uitkomt, wat met 5 trainingen per week eigenlijk weinig keus laat. TOen ik begon met lopen hield ik me wel braaf aan een schema, en dat kan ik ook aanraden om overbelasting te vermijden
    – als het regent loop ik er gewoon lekker door. Lekker verfrissend. We zijn niet van suiker. Met een goed regenjasje kom je al een heel eind.
    – begonnen met lopen in 2006. Ondertussen al 10 marathons en 2 ultra’s achter de rug
    – waarom ik ben beginnen lopen kan je op m’n blog lezen in de post “voor en na… daarom”, die ik gisteren postte
    – ja, wedstrijden maken het leuk, ze geven je een doel om verder te trainen. Zondag doe ik de halve marathon in Brussel, de week nadien de halve marathon in Eindhoven. Bijna elke week wel iets.
    Groetjes, Julie

Geef een reactie

