Patricia neemt je mee

Ga met me mee en neem een kijkje in mijn leven.

Yes!!! Les 2; maar wel regen… :(

op 08/10/2012

Afgelopen vrijdag was eigenlijk de dag dat ik weer zou moeten gaan lopen. Maar aangezien we nadat ik thuis kwam van mijn werk gelijk zijn vertrokken naar mijn ouders in Assen, kwam dat er niet meer van. Maar goed, zaterdag ochtend heb ik wel gelopen.

Helaas was het de hele ochtend aan het regenen in Assen en het leek ook nog wel even aan te houden volgens buienradar. Dus dan maar door de regen… Mijn eerste keer lopen in de regen. Mijn moeder (les 27) en mijn vrouw (les 3) waren mij al voorgegaan en volgens mijn vrouw was het toch echt helemaal niets om met dit weer te moeten gaan lopen. Lekker motiverend dus 😉

Maar goed, ik ben toch gegaan en ik moet zeggen, prettig was het natuurlijk niet, maar aan de andere kant, het viel me niet zo heel erg tegen. Niet dat ik nu meteen voor mijn lol in de regen ga lopen, helemaal niet. Maar ik had gedacht dat het vervelender zou zijn.

In elk geval… les 2 van Evy heb ik uitgelopen. Dus bij terugkomst was ik stiekem best wel trots op mezelf. 2 primeurtjes op één ochtend:

  • Uitlopen van les 2 (en nu een stukje makkelijker dan op het familieweekend waar ik toch heel even gesmokkeld had)
  • Lopen door de regen

Dus ik kijk met een goed gevoel terug op het afgelopen weekend. En straks op naar les 3.

One response to “Yes!!! Les 2; maar wel regen… :(

  1. […] het doordat ik een ander rondje loop dan normaal? (Maar waarom loop ik in Assen, Harderwijk en Stadtkyll dan wel mijn les […]

Geef een reactie

