Patricia neemt je mee

Ga met me mee en neem een kijkje in mijn leven.

#24: een kort verhaal schrijven

op 25/10/2012

Aangezien schrijven toch wel een hobby van mij is, moet dit geen hele lastige opgave zijn. En aangezien ik in mijn Day Zero Project lijst ook het Project heb staan om een keer mee te doen aan de NaNoWriMo, leek me dit handig om te combineren. Wat dit precies inhoudt, leg ik in de andere blog uit. Het verhaal wat ik ga schrijven (ik heb hiervoor al een klein opzetje liggen) zal ik tegen de tijd dat ik hem geschreven heb ook hier op één of andere manier plaatsen. Dus nog even geduld naar het uiteindelijke verhaal 😉

One response to “#24: een kort verhaal schrijven

  1. […] Een kort verhaal schrijven […]

Geef een reactie

