Patricia neemt je mee

Ga met me mee en neem een kijkje in mijn leven.

#56: De trouwfoto op aluminium aan de muur hangen

op 15/11/2012

Hij hangt!!! Vandaag heeft de vriend van mijn schoonmoeder Daphne geholpen bij het ophangen van de trouwfoto. Na bijna anderhalf jaar hebben we eindelijk de foto aan de muur hangen, gedrukt op aluminium. Deze foto hebben we in de eerste week van november geloof ik besteld en afgelopen dinsdag, 13 november hadden we hem binnen. Heel goed en snel geregeld dus. En het resultaat is ook mooi moet ik zeggen.

Op de foto bij deze blog lijkt het misschien dat de foto scheef hangt, maar Daphne heeft deze foto gemaakt terwijl ze met haar moeder aan het kletsen was. En ja, dan houd je niet altijd je telefoon even recht. Maar geloof me, hij hangt wel degelijk recht aan de muur 😀 Dus naast de paar foto’s die we in een lijst op de televisie kast hebben staan, hebben we nu ook eindelijk een mooie foto boven de bank hangen. Een foto die we aan directe familie ook gegeven hebben 😀

5 responses to “#56: De trouwfoto op aluminium aan de muur hangen

  1. […] De trouwfoto op aluminium aan de muur hangen […]

  2. Julie schreef:

    Een mooie herinnering aan een ongetwijfeld mooie dag!

  3. Sas schreef:

    Super leuk! Een mooie herinnering…

Geef een reactie

