Patricia neemt je mee

Ga met me mee en neem een kijkje in mijn leven.

Zaterdagochtend loopje

op 18/11/2012

Ja, deze blog schrijf ik op zondagochtend (althans, bij het beginnen met schrijven is het 11.51) maar gaat over het loop je van gisteren morgen. Na 5 dagen toch wel rust te hebben genomen (maar wat baalde ik dat mijn been het niet echt toestond om veel te doen) had ik zoiets van ik probeer het en ik merk wel of het gaat of niet. Gaat het niet, dan maak ik gewoon een lekkere wandeling door het veld.

Dus naar het veld, Runkeeper gestart en Evy les 9 weer aangezet. Aanvankelijk voelde het even niet geweldig toen ik begon met lopen, maar na een tijdje ging het steeds beter voelen en had ik geen last meer van mijn benen.

Echter, hoe verder ik in de les kwam, was er wel iets anders wat tegen ging zitten… Namelijk het gebrek aan het krijgen van lucht. Ik geloof dat ik toch echt verkouden begin te worden nu helaas. En dus weer de les niet uitgelopen, maar ik ben ervan overtuigd dat als ik gewoon genoeg lucht had gehad, dat ik de les wel uitgelopen had. Mijn benen voelden in elk geval wel goed, daar was ik allang blij om. Ik kan weer lopen πŸ˜€

Dit keer geen konijntjes gezien in het veld. Ik denk dat het daar om 9 uur toch al te druk voor was. Er waren namelijk wel ongelofelijk veel honden met hun baasjes. Op een gegeven moment moest ik langs een groepje mensen die toch zeker 6 honden om hun heen hadden snuffelen. Alleen volgens mij dachten die mensen dat ik stopte met lopen door die honden, terwijl ik in werkelijkheid net aan het eind van een loopblokje van 4 minuten zat haha. Op de terugweg was dat groepjes trouwens al aardig uit elkaar gevallen en waren er nog maar 2 honden over. Maar wel hele nieuwsgierige honden. Ze renden nog net niet mee omdat ze tegengehouden werden haha.

4 responses to “Zaterdagochtend loopje

  1. runnerjules79 schreef:

    Leuk he, die konijntjes in het veld. Als ik vroeg genoeg ga lopen zie ik ze ook, maar eens de wandelaars en joggers beginnen komen zijn ze weg natuurlijk. Leuk dat je benen goed aanvoelden en dat een verkoudheid invloed heeft op je lopen is normaal, niets mee inzitten! Goed bezig.

    • patrician46 schreef:

      Konijntjes tegenkomen als het rustig is is geweldig ja. Wat dat betreft zou ik best heel vroeg op willen staan voor het lopen πŸ˜€ Dank voor het bevestigen dat een (beginnende) verkoudheid invloed heeft op het lopen.

  2. Sas schreef:

    Erg leuk zeg! Ohhh en konijntjes zien ❀

Geef een reactie

