Patricia neemt je mee

Ga met me mee en neem een kijkje in mijn leven.

#49: 1000 bezoekers halen op mijn blog

op 20/11/2012

Het is gelukt! Ik heb, in de ruim 2 maanden dat ik deze blog heb, al 1000 bezoekers gehad. Wat leuk zeg!!! Enkele van mijn bezoekers “ken” ik natuurlijk doordat zij regelmatig reageren, maar vele zal ik waarschijnlijk ook niet kennen.

En toch ben ik stiekem wel benieuwd naar wie mijn blog zoal lezen en waarom zij hier terecht zijn gekomen haha. Maar goed, dat is natuurlijk voor iedere lezer voor zich om daar antwoord op te geven. In elk geval staat het jullie uiteraard vrij om iets over jezelf te vertellen. Of niet natuurlijk. Ik blijf in elk geval schrijven 😀

5 responses to “#49: 1000 bezoekers halen op mijn blog

  1. […] 1000 bezoekers halen op mijn blog […]

  2. jennn schreef:

    Gefeliciteerd! Misschien een leuk idee om ook zo’n voorstelpagina te maken? http://jennnsfigments.wordpress.com/wie-ben-jij

  3. Julie Mestdagh schreef:

    Proficiat met deze mijlpaal! Het is ook wel leuk om je vorderingen te volgen en het doet me stilstaan bij het feit dat ik zoveel jaar geleden ook van nul ben moeten beginnen en hoe moeilijk dat was. Respect voor je lopen en je blog. op naar de volgende 1000!

    • patrician46 schreef:

      Dank je wel Julie!!! En inderdaad, op naar de volgende 1000. Ben benieuwd wanneer ik die haal haha.
      Het echte starten met lopen was inderdaad moeilijk. Het volhouden iets makkelijker, alleen is het af en toe heel erg plannen haha. En als ik even iets niet weet, dan zet ik het in mijn blog, dan weet ik zeker dat ik een reactie krijg 😉

Geef een reactie

