Patricia neemt je mee

Ga met me mee en neem een kijkje in mijn leven.

#57: Een kerstcadeau voor Daphne kopen

op 20/11/2012

Daphne en ik spreken eigenlijk ieder jaar weer af dat we niets kopen voor kerst voor elkaar. En ieder jaar weer hoor ik toch enige tijd voor de kerst dat Daphne een kleinigheidje voor me heeft gekocht. Heel leuk en lief natuurlijk, maar dat brengt mij altijd weer in een enorme tweestrijd. Want… wat moet ik kopen, en wanneer moet ik dat kopen? Ik bedoel, meestal als we naar een winkel gaan dan doen we dat samen. Ik ga zelden alleen naar een winkel.

Maar het is me toch gelukt. Ik heb een cadeau voor Daphne. Ik kan natuurlijk nog niet zeggen wat het is, al zegt Daphne wel een idee te hebben, maar dat komt na de kerst wel. In ieder geval moet ik nog even zorgen dat het ingepakt ligt en veilig weg ligt zodat ze het met de kerst kan openen.

4 responses to “#57: Een kerstcadeau voor Daphne kopen

  1. […] Een kerstcadeau voor Daphne kopen […]

  2. Sas schreef:

    Ik ben benieuwd wat je hebt gekocht…

  3. Angela Scheepsma schreef:

    Ik ben ook benieuwd! Ikzelf geef altijd een leuke cadeaukaart van http://www.yourgift.nl/ , zitten ook erg leuke dingen tussen!

Geef een reactie

