Patricia neemt je mee

Ga met me mee en neem een kijkje in mijn leven.

Grens gepasseerd!!!

op 29/12/2012

Nou ja, nog niet helemaal, maar toch. Vandaag weer gelopen. Mijn stappenteller en runkeeper zijn het nog niet helemaal met elkaar eens, dus mijn stappenteller met qua afstand nog een beetje anders ingesteld worden, maar in ieder geval, nadat ik net runkeeper gecorrigeerd had, kwam ik op een totaal gelopen afstand van: 3.06km!!! Natuurlijk is dit wel lopen en wandelen samen, maar ik ben over de 3km grens gegaan vandaag! Niet veel, maar toch, ik heb het wel gedaan.

Vandaag overigens zonder Evy gelopen. Hier in Nederland wordt momenteel de Top2000 uitgezonden en daar wilde ik toch eigenlijk ook niets van missen. Maar, lang leve de telefoons waar je tegenwoordig radio op kunt luisteren! Ik heb dus het lopen gecombineerd met luisteren naar radio 2. Het aller eerste stukje vond ik het wel even lastig om te beginnen met lopen aangezien er een best langzaam nummer op was, maar ik ben op een gegeven moment gewoon begonnen en voor ik er eigenlijk erg in had was ik ook weer thuis. Geen idee wat voor blokjes ik in totaal gelopen heb qua tijd, ik weet wel dat ik 31 minuten onderweg ben geweest (ook langer dan mijn lessen Evy tot nu toe trouwens) en dat ik daarin toch 8 blokjes heb gelopen en tussendoor, wanneer mijn lichaam echt aangaf dat het even genoeg was gewandeld.

Overigens had ik wel af en toe zoiets van nou moet je gaan lopen, om ook een beetje heuvel op te lopen en het niet zo uit te stippelen dat ik alleen maar de stukken die afdaalden zou lopen en heuvel op zou wandelen.

Kortom, ik ben eigenlijk best wel tevreden zoals het vandaag is gegaan. Ik miste Evy niet echt heel erg, maar af en toe is het ook wel prettig om te weten wat je moet doen haha.

GRENS

7 responses to “Grens gepasseerd!!!

  1. Tiny Raijmakers schreef:

    Het gaat niet zo lang meer duren en dan ga je door de 5 km grens. Let maar eens op dat gaat vlugger gebeuren dan dat je nu denkt. Fijne jaarwisseling gewenst.

    • patrician46 schreef:

      Niet gelijk te enthousiast he 😉 Eerst maar eens die 3km uitbreiden naar echt 3km aan één stuk hardlopen haha. Maar inderdaad, die 5km zal daar dan wel achteraan komen 😀
      Ook een fijne jaarwisseling voor jou!!!

  2. jennn schreef:

    Wat goed zeg! Mag je zeker trots op zijn!

  3. Julie Mestdagh schreef:

    Wow! Proficiat, nog in 2012 over de 3km grens heen! EN nee hoor, je hebt Evy niet écht nodig, lopen kan je best helemaal zelf, maar soms is dat steuntje in de rug wel leuk. Proficiat!

    • patrician46 schreef:

      Ja nou ja, over de 3km grens heen met lopen in combinatie met wandelen 😀 In 2013 ga ik opnieuw over de 3km grens heen, maar dan met alleen lopen 😀
      En inderdaad, Evy als steuntje is soms wel heel erg prettig.

  4. […] een aantal keren dat ik zonder Evy liep. In elk geval ben ik 2012 wel sportief geëindigd. Zelfs de 3km grens werd […]

Geef een reactie

