Patricia neemt je mee

Ga met me mee en neem een kijkje in mijn leven.

Goede voornemens

op 30/12/2012

Nu 2013 toch echt met rasse schreden nadert, wordt het langzaam tijd om te kijken wat we het voorliggende jaar willen bereiken.

Ook al worden de meeste goede voornemens vaak al snel weer opzij geschoven, het is nooit verkeerd om doelen te stellen. En juist die voornemens die je wel volhoudt zijn dan extra bijzonder.

Afgelopen jaar had ik geen lijstje gemaakt. Immers, ik had geen blog, en om via twitter bijvoorbeeld nou een lijstje te maken is ook zo saai. Maar goed, dit jaar heb ik een blog aangemaakt en kan ik dus ook een lijstje opstellen van goede voornemens. Dus hier komt ie:

  • Consequenter hardlopen
  • Langere afstanden kunnen lopen
  • Afvallen
  • Met regelmaat een blog blijven schrijven
  • Zo mogelijk alvast vooruit schrijven
  • Kijken naar de mogelijkheid om een evenement te lopen.

image

 

Tja en verder… Ik vind het toch stiekem altijd lastig dat soort lijstjes. Maar goed, ik heb toch wat staan en over een jaar zien we wel wat ervan gehaald is en wat niet.

En jullie? Doen jullie aan goede voornemens?

7 responses to “Goede voornemens

  1. Julie Mestdagh schreef:

    Patricia, veel succes met je nieuwe voornemens. Een ambitieus lijstje, ik hoop van harte dat het je lukt, ik zal je alvast blijven volgen op je blog. Mijn goede voornemens zijn om te blijven lopen en bloggen, misschien een professionele uitdaging te zoeken en vooral: minder suiker te eten. Afvallen hoeft niet, maar wat ik eet kan wel weer beter. Verder wil ik ook nog iets van vrijwilligerswerk gaan doen. Je ziet, we gaan ons niet vervelen in 2013. Beste wensen alvast!

  2. jennn schreef:

    Ik doe mee, mijn goede voornemens komen morgen in een blogje 🙂

  3. Tiny Raijmakers schreef:

    Jezelf wat doelen stellen dat werkt zo motiverend! Succes met de uitvoering in 2013!

  4. […] is het tijd om terug te kijken op het jaar dat achter ons ligt. Vooruitblikken heb ik al enigszins gedaan. Terugblikken nog niet. Dus bij deze een laatste blik terug naar het jaar 2012. Het jaar waarin de […]

Geef een reactie

