Patricia neemt je mee

Ga met me mee en neem een kijkje in mijn leven.

Lopen: we blijven doorgaan

op 28/07/2013

Ja, ik ben nog altijd aan het lopen. Ik moet wel weer even in een “stabiel” ritme komen van een aantal keer lopen per week, maar dat komt wel weer. Het was een beetje druk de afgelopen tijd waardoor het lopen er (schaam schaam) toch een beetje bij in schoot. Maar ik moet zeggen, dat op de dagen dat ik loop ik het toch wel heel prettig vind.

Gisteren ben ik ook weer gaan lopen. Gelijk nadat mijn vrouw vertrok naar haar werk ben ik opgestaan en heb ik mijn loop outfit aangetrokken. Wel een ander rondje dan normaal gelopen, ik had nu eens geen zin om door de wijk te gaan. Dus dan maar lekker het veld in.

Het was natuurlijk nog vroeg, nou ja, 8.15 valt op zich mee, maar voor een weekend is het toch vroeg haha. In elk geval was het ook lekker rustig onderweg. Een paar wandelaar met hun hond en een enkele andere loper of fietser was eigenlijk alles wat ik tegenkwam. maar onderweg was er nog genoeg te zien.

Ik kom niet heel vaak in het veld, dus wat dat betreft veranderd er iedere keer als ik er kom natuurlijk weer een heleboel. De boeren zijn druk bezig, kleine diertjes worden een stuk groter en langs de boerencampings onderweg is er ook genoeg te zien.

Het lopen zelf ging redelijk. Het veld waar ik liep gaat een heel stuk vals plat omhoog. Aanvankelijk begin ik met een stukje bergaf, dan bergop en weer bergaf en dan het stuk vals plat. Het laatste stukje voor ik weer bij ons de straat in ga is dan wel weer licht vals plat naar beneden. Dus dat is dan wel weer fijn. Maar het vals platte stuk berg op valt toch altijd wel wat tegen. Maar goed, de aanhouder wint zeggen we maar he 😀

10 manieren sleur hardlopen 925x367_large

2 responses to “Lopen: we blijven doorgaan

Geef een reactie

