Patricia neemt je mee

Ga met me mee en neem een kijkje in mijn leven.

Banen trekken

op 19/01/2014

Al vanaf dat ik klein was was ik in het water te vinden. Ook al mocht ik niet meer omdat ik geen bandjes om had, toch wilde ik het water in. Daar kunnen mijn ouders over meepraten haha.

Inmiddels ben ik vele zwemdiploma’s rijker en kan ik mij dus heel goed redden in het water.

Bovendien weet ik zoals natuurlijk vele anderen dat zwemmen goed voor je is. En dus heb ik eens gekeken naar de mogelijkheden die er zwembad hier biedt. Nou zijn de tijden om baantjes te trekken eigenlijk voornamelijk overdag, op de tijden dus dat ik aan het werk ben. Het enige mogelijke tijdstip wat voor mij uit zou komen is dinsdag avond van 21.30 tot 22.30.

Maar ja “elk nadeel heb z’n voordeel” zullen we maar zeggen. Bijvoorbeeld:

  • Ik kan’s avonds mijn haren wassen.
  • Ik kan ’s morgens iets langer blijven liggen.
  • Zwemmen is ontspannend en goed voor me.
  • En dus heb ik, na overleg met Daphne uiteraard, besloten om een 12-ritten kaart bij het zwembad te gaan halen zodat ik lekker baantjes kan trekken.

    En nu moet ik op zoek naar een manier om de gezwommen baantjes te registreren en het energie verbruik te berekenen. En in deze tijd van apps voor op de telefoon is er vast een manier om dat voor elkaar te krijgen. Maar tips zijn uiteraard meer dan welkom!!!

    20140120-215714.jpg

    6 responses to “Banen trekken

    1. Ik gebruik Endomondo voor alle sporten die ik doe. Voor wat betreft zwemmen zul je zelf bij moeten houden hoe ver je gezwemd hebt, maar dat kun je dan zelf invullen en dan berekent de app of de site zelf hoe hard je gezwommen hebt en wat je energieverbruik was. Best handig!

    2. jennn schreef:

      Geen tips, maar ik ben het wel met je eens dat zwemmen heerlijk is!

    3. […] we gewoon weer door en probeer ik de 10 en verder te halen. Ook schreef ik over het hardlopen en zwemmen om zodoende wellicht ook wat kilo’s te verliezen. Het hardlopen is echter iets wat momenteel weer […]

    Geef een reactie

