Patricia neemt je mee

Ga met me mee en neem een kijkje in mijn leven.

DIY: Lijkt het jullie wat?

op 15/02/2014

1459746_573714919374207_631139838_nVoor ons aankomende kindje zijn wij druk bezig geweest. Er zijn muurschilderingen gemaakt, de naam staat op canvas doeken, het geboortebord is klaar, het kaartje hebben wij na toevoeging van de naam bij de drukker liggen, de bedankjes zijn besteld en het is slechts nog een kwestie van ophangen, opdracht doorgeven en neerzetten en dan is alles klaar. O ja, dan is er nog één ding wat wel moest gebeuren…

Gedurende de zwangerschap hebben wij eigenlijk altijd gekeken naar boeken voor de baby waarin papa niet gemeld wordt. Maar alle boeken over zwangerschap, geboorte, kraambezoek en dergelijke hebben eigenlijk allemaal naast mama ook papa erin staan. Er is geen enkel boek wat zich richt op 2 mama’s.

1472761_573714602707572_1273428199_nEn dus… heb ik zelf met fotoshop wat zitten maken. Het resultaat kan ik jullie nog niet laten zien, maar ik vroeg me af of het leuk is om eens in de zoveel tijd op mijn blog een “do it yourself” te plaatsen met iets waar ik bij uitleg wat ik heb gedaan en hoe ik dat heb gedaan? En wat zou dan leuk zijn om op mijn blog uit te werken?

4 responses to “DIY: Lijkt het jullie wat?

  1. Roos schreef:

    Oh wauw! Wat knap zeg!

  2. Sylvia Kuijsten schreef:

    Awh, wat leuk! En een spannende periode voor jullie, duurt dat aftellen echt eeuwen of vliegt de tijd? 🙂

Geef een reactie

