Patricia neemt je mee

Ga met me mee en neem een kijkje in mijn leven.

BLOG: nieuwe regelmaat vinden

op 13/03/2014

De oplettende volger heeft het al wel gemerkt, de dagelijkse blogposten zijn er de laatste tijd niet meer. Niet omdat ik het niet wil. Ik streef er nog steeds naar toch dagelijks een moment te vinden om een blog te schrijven. Echter, doordat we nog niet helemaal een strak schema hebben nu met Bjarne erbij, schiet het schrijven van mijn blog er nog wel eens bij in. Maar geloof me, ik ga echt mijn best doen weer dagelijks te schrijven. Desnoods schrijf ik in het weekend vooruit ofzo.

Hoe ik dat precies ga doen weet ik nog niet, maar het is wel een doel wat ik weer na wil gaan streven zodat jullie als lezers en volgers van mijn blog ook weten waar jullie aan toe zijn. En mocht er iets zijn waar ik over wil bloggen terwijl er al een blog gepland staat, dan kan ik de geplande blog altijd verschuiven. Ik heb in elk geval wel een aantal onderwerpen voor mijn blogs in gedachten. Dus nu alleen nog de tijd vinden om te schrijven en dan komt dat helemaal weer goed!

Vraagje aan de bloggers: hoe doen jullie het met bloggen als het druk is? Hebben jullie altijd dingen op de “plank” liggen?

Voor iedereen: waar zou je graag over willen lezen?

20140313-215918.jpg

3 responses to “BLOG: nieuwe regelmaat vinden

  1. jennn schreef:

    Om je vraag te beantwoorden: ik doe niet aan regelmaat. Ik blog omdat ik het leuk vind, omdat het mijn uitlaatklep en hobby is. Niet omdat het moet of omdat ik het mezelf opleg. Soms plaats ik een paar dagen achter elkaar dagelijks iets, soms zit er een paar dagen tussen.

  2. Linda schreef:

    Bloggen omdat je het leuk vind is heel belangrijk. Met kinderen merk je dat er weinig valt te plannen. Ik heb er een weekje heel hard aan getrokken en een maand vooruit geschreven. Dat teert echter snel in. Soms schrijf ik een nieuwe maar besteedt nu vooral veel tijd aan het lezen etc. Ik maak wel overal foto’s van en schrijf onderwerpen die niet gelijk hoeven direct op. Zo heb ik gelijk een voorraadje aan ideeën als ik ga zitten. Ik ben wel pas een maand bezig dus durf mezelf nog geen echte blogger te noemen.

Geef een reactie

