Patricia neemt je mee

Ga met me mee en neem een kijkje in mijn leven.

Sunny Sunday | Happy Challenge #10 | Trots

op 24/03/2014

20140324-060950.jpg

Aangezien ik gisteren al druk bezig ben geweest met het schrijven van deze blog, maar nog niet helemaal klaar was, post ik hem nu een klein beetje verlaat alsnog.

De laatste opdracht in de happy challenge. Een opdracht om te kijken naar de dingen waar jij trots op bent. Marieke, Kelly en Lisanne kunnen in elk geval trots zijn op hun idee om een happy challenge te organiseren in blog land. Het is een daverend succes geworden, zowel op de diverse blogs, als ook op de speciale Facebook pagina. Voor deze opdracht hebben ze twee vragen/opdrachten opgeschreven die beantwoord moeten worden. Ik ben ook benieuwd naar het antwoord wat jij, lezer van mijn blog, hierop zou geven. Daarbij zal de laatste sowieso door iedere beantwoord kunnen worden, maar als je de happy challenge een beetje gevolgd hebt, kan je de eerste misschien ook beantwoorden. De vragen die zij opgesteld hebben zijn:

Noem 5 dingen waar jij trots op bent als we kijken naar de challenge
Nog nog 5 dingen waarop jij over het algemeen trots bent

En net als jullie zal ik de natuurlijk ook beantwoorden.
Noem 5 dingen waar jij trots op bent als we kijken naar de challenge
1. Ik ben er trots op dat ik hem van begin tot eind heb meegedaan.
2. Dat ik nooit heel lang na hoefde te denken over wat ik ging doen om de opdrachten uit te voeren.
3. Dat ook de opdracht die ik het moeilijkst vond (visualiseren) gelukt is.
4. Dat ik leuke nieuwe blogs ontdekt heb om te volgen.
5. Dat er leuke reacties kwamen op de uitvoeringen van de opdrachten.

Nog nog 5 dingen waarop jij over het algemeen trots bent
1. Uiteraard op mijn zoon.
2. Het feit dat ik hem heb mogen aangeven.
3. Mijn vader die er altijd voor ons is. En niet alleen voor mijn zusjes en mij, maar ook voor zijn 4 kleinkinderen. Ditzelfde geldt uiteraard ook voor mijn moeder.
4. Dat het cadeau wat wij aan mijn vader hebben gegeven voor zijn verjaardag meer dan een geslaagd cadeau is. Hierover later deze week meer.
5. Dat ik een mooi gezinnetje heb samen met mijn vrouw.

Zo. Dit waren mijn antwoorden. Ik ben benieuwd naar die van jullie!

20140324-110755.jpg

2 responses to “Sunny Sunday | Happy Challenge #10 | Trots

  1. jennn schreef:

    Mooi ingevuld, dat zijn zeker dingen om trots op te zijn!

Geef een reactie

