Patricia neemt je mee

Ga met me mee en neem een kijkje in mijn leven.

Tag on Tuesday | Bucketlist | Introductie

op 25/03/2014

tagontuesday

De Bucketlist. Een veel voorkomend iets op blogs. De bucketlist is eigenlijk een lijstje met dingen die je ooit nog eens wil doen. Een beetje hetzelfde principe als het Day Zero Project, maar dan zonder dat er tijd aan verbonden is. En aangezien ik al een tijdje niet heel actief meer bezig ben geweest met het Day Zero Project, leek het me makkelijker dan maar helemaal opnieuw te starten met een bucketlist. Wanneer ik hier iets van gedaan heb, kan ik dat vervolgens afstrepen in de bucket en er een blog over schrijven. Dus hieronder mijn lijstje met dingen die ik graag nog eens wil doen:

  • De TT-run lopen
  • Mijn blog op een eigen domein verwezenlijken
  • Een lied solo zingen
  • Een mooie herinnering maken voor Bjarne van al het kraambezoek
  • Zelf een kindje op de wereld zetten
  • Inschrijven voor een loopevenement
  • Voor mezelf eens nieuwe kleren kopen die ik zelf uitzoek.
  • Auswitch bezoeken
  • Een bezoek brengen aan het Anne Frank huis
  • Een keer naar Parijs
  • Nog een musical bezoeken
  • Een keer hardlopen langs de kust

Dit zijn alvast een paar punten. Ik heb bewust niet alle punten van het Day Zero Project toegevoegd aan de lijst, omdat ik vind dat ik die destijds bij het opstellen vanuit een ander perspectief zag. En aangezien ik nu met een nieuwe lijst wil beginnen, heb ik dus niet alles toegevoegd. Overigens zal ik het lijstje in deze blogpost ook niet verder aanvullen of gedane dingen doorhalen. Daarvoor plaats ik de lijst nogmaals op een aparte pagina binnen mijn blog die in het zicht staat als je mijn blog bezoekt. Zo blijf ik zelf ook meer bepaald bij de bucketlist en houd ik mijn blog ook overzichtelijk.

 

4 responses to “Tag on Tuesday | Bucketlist | Introductie

  1. jennn schreef:

    Leuk! Ik heb mijn DZP ook omgedoopt tot bucketlist, mijn tijd was op 😛

  2. janny schreef:

    Maar punt 1 kan!!!!! nog 2 en halve maand!! kom op je kan het!!

Geef een reactie

