Patricia neemt je mee

Ga met me mee en neem een kijkje in mijn leven.

Mijn eerste verjaardag… Als mama

op 04/06/2014

Als je mama wordt is er voor alles een eerste keer. Zo dus ook mijn verjaardag vandaag.

Eigenlijk voelde ik me niet echt jarig. Ik ging gewoon werken, deed gewoon mijn ding. Ja, natuurlijk kreeg ik op de mail, whatsapp en Facebook de nodige felicitaties maar verder was de dag niet heel anders als anders.

Toen ik thuiskwam stond Daphne met Bjarne Tim in haar armen voor het raam en even later maakten ze “samen” open. Vervolgens begon Daphne met het zingen van een verjaardagsliedje.

Daarna waren de kaarten aan de beurt. En, alsof ik het aanvoelde, één kaart liet ik liggen tot het laatste. Ik las de kaart van mijn oma, de kaart van Randstad en vervolgens, met een bonk emotie, deze kaart.

20140604-235031-85831163.jpg

20140604-235034-85834578.jpg

20140604-235036-85836316.jpg

En vanavond nog gezellig bezoek met mensen die ik verwacht had en mensen die ik niet verwacht had. Dus ik had een super geslaagde dag vandaag. Een geslaagde eerste verjaardag als mama.

2 responses to “Mijn eerste verjaardag… Als mama

  1. […] In juni vierde ik mijn eerste verjaardag als mama. Toch weer een bijzonder moment. Ook voor Daphne was er deze maand haar eerste verjaardag […]

Geef een reactie

