Patricia neemt je mee

Ga met me mee en neem een kijkje in mijn leven.

SAS | De eerste week

op 18/08/2014

De eerste week Sonja Bakker zit erop. En echt een SAS dag hebben we nog niet gehad. Tenminste, geen SAS dag waarbij we ons niet aan Sonja hielden. Ja, af en toe was er een grammetje aardappelen meer op het bord omdat er dan geen aardappel te delen was of het om een heel klein stukje ging, maar over het algemeen ging het me goed af. Stand van zaken na 1 week: -3,7 kg. Dus je kan je waarschijnlijk wel voorstellen dat ik tevreden ben.

wpid-Goede-voornemens.jpg

En honger heb ik niet gehad. Het was eerder af en toe een beetje plannen dat we wel alle maaltijden en tussendoortjes zouden krijgen, maar van een hongergevoel was geen sprake. Het enige waar ik wel op moet letten is dat ik genoeg water blijf drinken. Maar goed, dat is een aandachtspuntje, dat komt wel goed. Een ander aandachtspuntje is de beweging. Een beetje meer beweging kan natuurlijk nooit kwaad en ik merk dat ik daar ook wel behoefte aan heb. Dus even samengevat mijn aandachtspunten voor week 2 met Sonja:

  • Genoeg water drinken
  • Meer bewegen. Streven naar dagelijks een wandeling of iets dergelijks
  • Blijven houden aan de weekschema’s en alleen producten vervangen met gelijkwaardige producten
  • Alvast haalbare doelen stellen bij het bereiken van bijvoorbeeld -10 kilo

 

afvallen

Ik ga er weer voor deze week!!!

One response to “SAS | De eerste week

Geef een reactie

