Patricia neemt je mee

Ga met me mee en neem een kijkje in mijn leven.

Nog één week…

op 06/12/2014

Inmiddels heb ik via mijn uitgever Boekscout vernomen dat op 12 december 2014 mijn tweede bundel zal verschijnen. Eerder schreef ik al dat ik bezig was het met het schrijven van een bundel naar aanleiding van onze zwangerschap, en ook schreef ik al dat deze naar de uitgever gestuurd was om uiteindelijk vorm te gaan krijgen.

Nu is het dus zover dat we minder dan een week voor verschijning van de bundel zitten. Best wel weer spannend hoor, zeker omdat dit natuurlijk nog een stukje persoonlijker is dan mijn vorige bundel die toch wat meer algemene gedichten bevatte. Deze nieuwe bundel gaat puur over de zwangerschap, de weg ernaar toe en natuurlijk over de geboorte van Bjarne wat het toch een persoonlijker document maakt. Een mooi bewaarexemplaar uiteraard voor Bjarne, maar misschien ook net dat stukje steun aan mensen die het kunnen gebruiken.

De cover is gemaakt door de uitgever op aangeven van een foto die ik op een site mocht uitkiezen. Het enige wat ik hoefde te doen was de foto uitzoeken, wat overigens ook nog wel een karwei was hoor. De keuze voor de foto heb ik uiteindelijk met Daphne samen gemaakt. Afgelopen week heb ik gezien wat de uitgever ermee heeft gedaan voor de cover en ik moet zeggen: hij is geweldig geworden. Mooier dan ik gedacht had!

110914_1507_Detijdvanhe1.jpg

Geef een reactie

