Patricia neemt je mee

Ga met me mee en neem een kijkje in mijn leven.

Muziek | top 2000

op 25/12/2014

top2000

Het is weer zover. De jaarlijkse top 2000 is weer begonnen. Meestal vergeet ik te stemmen of het gebeurt echt op de laatste minuut. Dit jaar was ik iets vroeger. Mijn lijst met gestemde nummers kan je hier bekijken.

Er zijn enkele nummers waar ik op gestemd heb die wij zingen met het koor. Andere nummers staan standaard in mijn stemlijst. Of ze hebben een voor mij speciale betekenis. Ik laat mijn lijst dus heel erg beïnvloeden door wat er in het achterliggende jaar is gebeurd. En was het een rustig jaar? Ook dan krijg ik mijn lijst wel compleet.

Overigens leerde een kleine terugblik op mijn blog mij dat ik ook vorig jaar een blog gewijd heb aan de top2000. Deze vind je hier.

En jij? Heb jij gestemd? Luister je ook naar de top2000? Of geef je er juist helemaal niets om?

110914_1507_Detijdvanhe1.jpg

2 responses to “Muziek | top 2000

  1. Jenn schreef:

    Ik heb niet gestemd, en ik heb er ook niet speciaal iets mee. Ik luister wel, maar alleen op momenten dat ik de radio toch al aan zou zetten. En dan vind ik het ook wel leuk hoor.

  2. […] over de kerstwijding zoals ik die beleef binnen het Apostolisch Genootschap en natuurlijk over de Top 2000 op NPO radio […]

Geef een reactie

