Patricia neemt je mee

Ga met me mee en neem een kijkje in mijn leven.

Droom en werkelijkheid

op 02/01/2015

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/221/40247242/files/2014/12/img_4259.jpg

Dromen… Wie heeft ze niet? Ik denk dat iedereen wel dromen heeft. Haalbare dromen, onhaalbare dromen, dromen die bedrog blijken. Op mijn blog heb ik een bucketlist staan. Die lijkt aardig oningevuld, maar schijn bedriegt. Ik heb hem alleen niet zo geweldig bijgehouden. En dus is het tijd om dit jaar eens uit te werken wat ik door kan strepen van mijn lijstje en wat nog niet.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/221/40247242/files/2015/01/img_4261.png

Maar wat zet ik op zo’n bucketlist? Dingen die ik nog graag eens wil doen, zien, meemaken of ervaren. Een snelle blik op mijn lijst leert mij wel dat ik hem nodig aan moet vullen. En zoals ik al schreef zijn er een aantal doelen die ik al verwezenlijkt heb. Deze heb ik voor het gemak even vetgedrukt in mijn list staan zodat duidelijk is wat je in elk geval binnenkort kan verwachten op mijn blog. Ik zal ze uitwerken en inplannen zodat de gepubliceerd kunnen gaan worden en jullie ze kunnen lezen. En zoals gezegd ga ik de lijst nog verder aanvullen. Immers, het zijn niet alleen grote dingen die erop kunnen komen te staan.

Maar mijn bucketlist is gebaseerd op dromen die werkelijkheid kunnen worden. En natuurlijk zijn er ook wel degelijk dromen die ik heb waarvan ik weet dat ze mogelijk nooit uit zullen komen. Moeten deze onhaalbare dromen dan ook op de bucketlist? Misschien wel. Maar misschien moet ik daar dan een kopje boven maken en de lijst dus min of meer verdelen in haalbaar en onhaalbaar. Waarbij het natuurlijk geweldig zou zijn als er ook een paar onhaalbare dromen toch op een of andere manier waar worden.

En wat zijn jou dromen?

110914_1507_Detijdvanhe1.jpg

7 responses to “Droom en werkelijkheid

  1. Vlijtig Liesje schreef:

    Ik ben niet zo van de bucketlists maar ik wens je dat je wensen uitkomen!

  2. Ik wens je heel veel succes met je bucketlist 🙂 Hoop dat al je wensen uit komen 🙂

  3. Minous Willemsen schreef:

    Succes met je droomlijst….één van mijn dromen weet je: het schrijven van een boek…..

  4. […] mijn blog van 2 januari schreef ik al over mijn bucketlist en dat ik deze niet heel geweldig had bijgehouden. Ook heb ik […]

Geef een reactie

