Patricia neemt je mee

Ga met me mee en neem een kijkje in mijn leven.

Binnenkort op mijn blog…

op 03/01/2015

Ook voor mij is het af en toe eens tijd om te vernieuwen. Of andere dingen te proberen op mijn blog. Daarom wil ik gaan experimenteren met zogenoemde Plog berichten waarin ik middels foto’s laat zien wat ik doe op een dag.

En ik ben na aan het denken over een Vlog bericht. Een video dus via youtube. Maar voor youtube moet ik nog even kijken hoe ik dat precies ga doen. Dus dat duurt nog wel even voor ik me daaraan ga wagen.

Wat ik wel wil gaan doen is éénmalig een winactie. Ik ben nu nog aan het bedenken hoe die eruit gaat zien, maar in elk geval gaat het te maken hebben met het bereiken van een bepaald aantal bezoekers op mijn blog. Daarover dus later meer. Voor nu laat ik het even hierbij. Blijf mij vooral bezoeken en volgen 😀

110914_1507_Detijdvanhe1.jpg

One response to “Binnenkort op mijn blog…

  1. […] Help mij! Maar natuurlijk kan ik het niet alleen. Ja, schrijven kan ik natuurlijk wel alleen, want dat is toch iets waar jullie mij niet mee kunnen helpen. En toch kunnen jullie mij helpen. Hoe? Blijf mijn blog bezoeken, blijf lezen, reageer op berichten. Like mijn pagina op Facebook of twitter. Het lijken misschien dingen die niet mee kunnen helpen, maar geloof me, dat kunnen ze wel zeker. Als ik ‘s avonds mijn statistieken check, dan is het fijn om te zien dat mijn blog goed bezocht is. Dat geeft dan energie om door te gaan. Om te blijven schrijven, te groeien met mijn blog en om nieuwe dingen te proberen. Hierover schreef ik ook al op 3 januari. […]

Geef een reactie

