Patricia neemt je mee

Ga met me mee en neem een kijkje in mijn leven.

Bucketlist| Nog een gedichtenbundel uitbrengen

op 04/01/2015

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/221/40247242/files/2015/01/img_4261-0.png

In mijn blog van 2 januari schreef ik al over mijn bucketlist en dat ik deze niet heel geweldig had bijgehouden. Ook heb ik jullie vorig jaar al meegenomen in het verschijnen van mijn tweede gedichtenbundel waar ik overigens nog steeds apetrots op ben. Nog niet gelezen? Of nieuwsgierig? Meer over de bundel zelf vind je hier.

9789402213423_cov

Mocht je ook mijn eerste bundel, “Hoop, geloof & liefde” nog willen lezen of hier meer over willen weten, deze kan je hier vinden. Uiteraard ben ik heel benieuwd naar jullie reacties mocht je de bundel(s) besteld en gelezen hebben.

Geef een reactie

