Patricia neemt je mee

Ga met me mee en neem een kijkje in mijn leven.

Challenge | 365 dagen bloggen

op 06/01/2015

365 dagen bloggen afbeelding

Via Facebook zag ik een challenge: 365 dagen bloggen. Oftewel iedere dag een blog artikel publiceren. Aangezien ik toch wil proberen dagelijks te bloggen, leek me dit een leuke uitdaging om me bij aan te sluiten. Deze challenge is opgezet door Patricia van BlogQueen. Hier kan je ook dagelijks haar blogs lezen.

Hoe wil ik dit gaan doen?
Natuurlijk heb ik niet iedere dag de tijd om een blog te publiceren. Daarom probeer ik op dagen dag ik wel de tijd heb zoveel mogelijk blogs al te schrijven die ik dan kan inplannen op dagen dat ik minder of geen tijd heb om te schrijven. Afbeeldingen bij mijn blogs zoeken is iets wat ik snel genoeg nog heb gedaan, het schrijven van teksten heeft natuurlijk de meeste tijd nodig. En dus is dat iets waar ik me echt op wil gaan richten. Schrijven, schrijven, schrijven. En dan weet ik zeker dat ik wel voor 365 dagen blogs kan publiceren.

Help mij!
Maar natuurlijk kan ik het niet alleen. Ja, schrijven kan ik natuurlijk wel alleen, want dat is toch iets waar jullie mij niet mee kunnen helpen. En toch kunnen jullie mij helpen. Hoe? Blijf mijn blog bezoeken, blijf lezen, reageer op berichten. Like mijn pagina op Facebook of twitter. Het lijken misschien dingen die niet mee kunnen helpen, maar geloof me, dat kunnen ze wel zeker. Als ik ’s avonds mijn statistieken check, dan is het fijn om te zien dat mijn blog goed bezocht is. Dat geeft dan energie om door te gaan. Om te blijven schrijven, te groeien met mijn blog en om nieuwe dingen te proberen. Hierover schreef ik ook al op 3 januari.

Ik ga mijn best doen, hopelijk blijven jullie me volgen op welke manier dan ook!

110914_1507_Detijdvanhe1.jpg

11 responses to “Challenge | 365 dagen bloggen

  1. Haha, waw! Wat een uitdaging 😀
    Zelf zou ik het niet aankunnen denk ik, aangezien het niet elke dag te combineren is met mijn studie 🙂
    Veel succes alvast :)!
    (ik heb geliked op facebook & twitter, doe jij dat ook bij mij eventueel :)?)

  2. sunny mama schreef:

    Ik wens je veel succes bij deze challenge, Patricia! (Ik zou hem niet aandurven.)

  3. Vlijtig Liesje schreef:

    Succes met de challenge. Op Huisvlijt blog ik al een paar jaar dagelijks. Het went!

  4. De Dotties schreef:

    Veel succes! Zelf zou ik het met mijn studies en de opkomende examens niet kunnen om elke dag een artikel online te zetten. Of toch geen kwaliteitsvol artikel. Ik kijk wel uit naar jouw dagelijkse artikelen!

  5. Patricia de Ryck schreef:

    Heel veel succes naamgenoot. Gaat je lukken. Ik zorg gewoon voor de dagelijkse inspiratie 😉

  6. Jenn schreef:

    Ik ben benieuwd!

Geef een reactie

