Patricia neemt je mee

Ga met me mee en neem een kijkje in mijn leven.

Blog | 20.000

op 09/01/2015

20000

Jeetje zeg wat een mijlpaal heb ik gehaald… 20.000 bezoekers, het is een feit. De laatste dagen ging het aantal bezoekers hard omhoog. Eigenlijk sinds ik weer dagelijks een blog post. Blijven schrijven loont dus blijkbaar.

Dromen
Toen ik begon met mijn blog had ik nooit durven dromen ooit de 20.000 bezoekers aan te mogen tikken. Mijn blog zou vast te saai zijn. Er zouden geen mensen zijn die dit wilden lezen. En als er al mensen zouden lezen zouden ze snel afhaken. Allemaal gedachten over mijn blog die nu helemaal niet waar blijken te zijn. De statistieken bewijzen mij het tegendeel.

Groei
Sterker nog, de cijfers van mijn blog laten juist een groei zien. Een groei in het aantal bezoekers, een groei in de reacties. Maar ook een groei in het verkeer van webpagina’s. Er wordt meer doorgeklikt naar andere sites vanaf mijn blog, maar er wordt vanaf andere sites ook meer doorgeklikt naar mijn blog. Enorm leuk om te merken.

Bedankt
Tegen een ieder die ook maar een keer mijn blog heeft gelezen of bezocht wil ik zeggen: BEDANKT! Leuk dat je kwam, komt of nog langs gaat komen. Mede dankzij jullie bestaat mijn blog nog steeds en daarom vind ik dat er wel een klein dankjewel gebaar tegenover mag staan. Daarom binnenkort een win actie hier op Patricia neemt je mee. Ik ben nog bezig met het verzamelen van spulletjes, maar het komt eraan! Blijf dus terugkomen! En in de tussentijd… Vul alsjeblieft mijn enquête even in en geef mij (anoniem) feedback op mijn blog. De enquête vind je hier. Het zijn maar een paar vragen, dus invullen duurt niet zo heel erg lang.

110914_1507_Detijdvanhe1.jpg

12 responses to “Blog | 20.000

  1. Jenn schreef:

    Gefeliciteerd!

  2. Linda schreef:

    Mooi hoor, voelt altijd goed als je zulke mijlpalen haalt! Goede reden om door te gaan.

  3. Sherry schreef:

    Yoehoo alleen maar positief nieuws. Gefeliciteerd!

  4. Vlijtig Liesje schreef:

    Gefeliciteerd met deze mijlpaal! Het is altijd fijn als mensen je blog lezen en waarderen.

  5. janny schreef:

    goed bezig!!

  6. Saskia schreef:

    Leuk he die mijlpaatjes!

Geef een reactie

