Patricia neemt je mee

Ga met me mee en neem een kijkje in mijn leven.

TAG: Let’s get Personal

op 25/02/2014

Via de blogs van Marieke, Jennn en Kelly kwam ik afgelopen week deze tag tegen. Een lijst met persoonlijke vragen die door heel blogland gaat. En dus besloot ik hem ook in te vullen aangezien ik mijn blog toch ook een beetje persoonlijk wil houden.

Wat hoor je op het moment van schrijven?

Het nieuws

Heb je ergens trek in op dit moment?

Ik heb trek in een boterham en koffie wat ik me ze ook ga maken.

Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?

Geen kinderen is natuurlijk geen optie aangezien wij ons eerste kindje verwachten. Tien daarentegen is wel erg veel. Maar als ik dan echt moet kiezen tussen die twee opties, dan inderdaad liever tien kinderen dan geen kinderen.

Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteedt?

Nee absoluut niet. Sterker nog… Ik denk dat ik daar wel meer aandacht aan mag besteden af en toe.

Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
Als ik nerveus ben merk ik dat ik mijn aandacht vaak moeilijker kan houden bij datgene wat ik aan het doen ben. Mijn gedachten dwalen af of ik ga heel erg stotteren tijdens een gesprek. Ook kan ik dan heel snel in tranen uitbarsten omdat ik me dan aan mezelf erger als ik stotter of niet uit mijn woorden kom.

Heb je op dit moment een reden om te lachen?

Er is altijd wel een reden om te lachen volgens mij. Alleen is het meer de vraag of je die reden altijd ziet.

Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben?

Nee dat denk ik niet. Sommige dingen kan je dan overnieuw en beter doen maar dat is ook niet altijd goed omdat je ook van dingen moet leren die gebeuren.

Denk je meer aan het verleden, het heden of aan de toekomst?
Ik denk voornamelijk aan het heden en toch ook wel regelmatig aan de toekomst en het verleden. Waar ik voorheen heel sterk aan en in het verleden dacht, merk ik dat ik nu steeds meer in het “nu” denk en leef en mijn blik ook richt op de toekomst.

Wat heb je voor het laatst gedronken?
Koffie met 2 zoetjes.

Zien mensen jou als optimist of pessimist?
Geen idee. Dat heb ik eigenlijk nooit gevraagd. Dus ik zou zeggen laat het even achter in een reactie haha.

Wat zijn jouw guilty pleasures qua eten?
Chocolade blijft toch iets waar ik een zwak voor houd. En de bruine bonensoep van mijn vader! Heerlijk!!! Daarvan eet ik altijd net zoveel tot ik buikpijn heb haha.

Wat doe je morgen?
Geen idee. Ik zie wel wat morgen mij brengen mag.

Wat is je stemming op dit moment?
Goed, ontspannen. Ik heb niets te klagen.

Tot zover de tag. Zin om hem over ge nemen? Ga je gang!!! Ik zou het leuk vinden als je dan even een reactie achter laat 🙂


Plaats een reactie