Patricia neemt je mee

Ga met me mee en neem een kijkje in mijn leven.

2015 | Wat hoop ik dat het mij brengt?

op 01/01/2015

IMG_4255Het nieuwe jaar is inmiddels begonnen. Of nou ja, als ik deze blog schrijf hebben we nog een hele dag te gaan. Raar eigenlijk dat je al schrijft over een nieuw jaar. Dat klinkt nog zo ver weg. Maar goed, bij het verschijnen van de blog zitten we dus inmiddels in 2015. Een nieuw jaar, nieuwe kansen liggen voor ons. Wat zal het jaar ons brengen? Wat wil ik dat het mij brengt? Wat hoop ik te bereiken? Lees verder en ontdek.

Persoonlijk
Op persoonlijk gebied hoop ik in 2015 weer aan het werk te kunnen. Het thuis zitten bevalt op zich wel hoor nu Bjarne er is. Ik kan tenminste iedere ontwikkeling van hem zien en lekker moederen over hem. Maar toch is het ook wel fijn als je de kring van mensen om je heen wat groter kan trekken dan je eigen gezinnetje.

Daarnaast hoop ik toch nog wel weer de nodige kilo’s kwijt te raken. Ik stel geen doel voor mezelf, zolang ik maar niet boven het gewicht van 1 januari uitkom. Alles wat er verder dan vanaf is is mooi meegenomen en daar ben ik blij om.

En natuurlijk hoop ik mijn certificaat nagelstyliste te behalen. Het lijkt mij geweldig om uiteindelijk een eigen salon te kunnen starten in de serre bij ons thuis.

Gezond blijven is natuurlijk misschien wel de grootste wens die een mens kan hebben, maar ook een die je voor een deel totaal niet in de hand hebt. Voor een heel groot deel natuurlijk wel en ik wil er dan ook alles aan doen om te proberen gezond te blijven.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/221/40247242/files/2014/12/img_4256.jpgBlog
Wat betreft mijn blog hoop ik dat ik ook dit jaar weer veel lezers mag begroeten. Ik hoop dat jullie als lezers blijven reageren op mijn blogs en dat nieuwe mensen mijn blog gaan vinden.

Daarnaast lijkt het mij heel leuk als ik ook samenwerkingsverbanden met instanties aan kan gaan, maar misschien is dit nog wel een stap te ver.

En ik wil eens serieus gaan kijken hoe het allemaal zit als ik mijn blog onder een eigen domeinnaam wil gaan publiceren. Wat daarbij komt kijken, wat voor kosten daaraan verbonden zijn, welke programma’s geschikt zijn en welke juist niet.

Ik hoop dag ik nog lang mag blijven schrijven voor de sites waar ik een gastblog voor schrijf. En dat ik ook daar een breed publiek aan kan boren die mij, in elk geval op die sites, volgen.

Wat ik in elk geval wel kan melden is dat ik voor de foto’s op mijn blog vanaf dit jaar gebruik ga maken van de website Pixabay. Daar kan je gratis foto’s downloaden en gebruiken. Wanneer je op een willekeurige foto klikt, dan wordt je doorgelinkt naar de downloadpagina van de bewuste foto. Of het moeten natuurlijk mijn eigen foto’s zijn, dan zit er geen link achter de foto.

En zoals je wellicht gemerkt heb is het uiterlijk van mijn blog veranderd. Ik vond het tijd voor een nieuwe stijl. Bovendien heb ik de tagwolk een beetje verkleind. Maar vooral het nieuwe uiterlijk daar ben ik wel blij mee.

En verder
Verder heb ik nog wel een aantal dromen die nog zo weinig vorm hebben dat ik daar nog niet over uit kan of wil wijden en dat doe ik dan dus ook niet. Maar daarover schrijf ik wellicht in de loop van het jaar wel weer eens een blog.

110914_1507_Detijdvanhe1.jpg


4 responses to “2015 | Wat hoop ik dat het mij brengt?

  1. Aukje schreef:

    Heel veel succes in het nieuwe jaar!

  2. Marlies schreef:

    Je hebt mooie persoonlijke doelen en ik hoop dat je je dromen in vervulling kan laten gaan. Het wordt vast een tof jaar!

Plaats een reactie