Patricia neemt je mee

Ga met me mee en neem een kijkje in mijn leven.

#59: 2000 bezoekers op mijn blog halen

op 19/12/2012

Toch handig die vooruit geschreven blogs πŸ˜‰

Ook al ben ik een tijdje wat minder actief geweest op mijn blog, mijn blog wordt schijnbaar nog altijd gevonden. Want zonder dat ik het gemerkt heb, zag ik net bij het bekijken van mijn statistieken dat ik de 2000-bezoekers grens ben gepasseerd!!! Wat leuk om te merken dat er toch nog altijd mensen mijn blog bezoeken!!!

Een nieuwe grens op 3000 bezoekers stellen leek me wat makkelijk, dus ik heb nu de volgende grens of mijlpaal maar op 5000 gelegd in mijn Day Zero Lijst. Dus op naar de 5000 zou ik zeggen!!!

6 responses to “#59: 2000 bezoekers op mijn blog halen

  1. Julie Mestdagh schreef:

    Ha! Daar ben je weer! Leuk! Ik was inderdaad een paar keer komen piepen, helaas zonder resultaat. Blij dat je er weer bent nu en proficiat met je 2000 bezoekers!

    • patrician46 schreef:

      Ja ik ben er weer! Had even wat minder inspiratie. En het lopen staat ook even op een lager pitje. Maar dat komt helemaal goed. Het is nu weer mooi weer om te gaan lopen πŸ˜€

  2. jennn schreef:

    Hey, leuk dat je er weer bent! En gefeliciteerd met je 2000 bezoekers, op naar de volgende 2000 πŸ™‚

  3. Tiny Raijmakers schreef:

    Als je maar actief blijft dan volgen de bezoekers vanzelf.

Geef een reactie

