Patricia neemt je mee

Ga met me mee en neem een kijkje in mijn leven.

Film | Ladies night

op 11/01/2015

#ladiesnight #50shadesofgrey

Zoals jullie wel zullen weten schrijf ik veel gedichten. En met enige regelmaat schrijf ik ook gedichten in opdracht en tegen een kleine vergoeding. Voornamelijk de Sinterklaasperiode is erg druk.

Maar ook voor de kerstperiode word ik wel gevraagd om te schrijven. Zo ook door mijn buurvrouw. Zij vroeg mij om na een turbulent jaar een tweetal gedichten te schrijven. Wat ik natuurlijk graag deed.

“Je bent gek”
Aardig hè. Maar dat is wat ik meestal te horen krijg als ik mensen vertel dat ik in de Sinterklaasperiode mijn advertenties op Marktplaats en Speurders op €0,50 heb staan. En ja, misschien ben ik dan wel gek. Misschien zijn mijn gedichten inderdaad wel meer waard. Maar zo krijg ik wel reacties en kan ik veel mensen helpen met een gedicht die dat zelf misschien niet kunnen. Bovendien is een persoonlijk gedicht natuurlijk veel leuker dan een standaard gedicht van internet. Dus mocht je nog een gedicht nodig hebben, neem gerust contact met me op via de “over mij” pagina. Daar staat een contactformulier die je in kunt vullen.

Ladies night
Maar wat heeft dit met een ladies night te maken hoor ik je denken? Nou, terugkomend op mijn buurvrouw zit het als volgt. Ik heb voor haar dus een paar gedichten geschreven. Bovendien heb ik voor de kerst haar nagels voorzien van gel. Als dankjewel had ze bedacht dat ze me een avond zou “ontvoeren” naar… Jawel. Een ladies night in de bioscoop. Nou ben ik wel eens naar een ladies night in de IKEA geweest, maar nog nooit in de bioscoop. Dus ik ben heel benieuwd naar wat het inhoudt.

De film
O ja, laat ik dan ook even de film noemen waar we heen gaan…

50 shades of Grey. De boeken heb ik alledrie gelezen, de parodie in het theater heb ik helaas niet gezien. Dus ik ben heel benieuwd naar de film. Ik heb er in elk geval wel zin in. Uiteraard laat ik weten hoe zowel de ladies night als de film waren!

#Patricia

4 responses to “Film | Ladies night

  1. A CUP OF MEDICINE schreef:

    Wat leuk dat ze je meeneemt! Ben ook erg benieuwd naar de film, de trailer belooft niet veel goed, maar hopelijk valt de film mee! Veel plezier alvast!

Geef een reactie

